Veelgestelde vragen

Description text for the SEO overview page

Vragen over bestellen

Wilt u grote aantallen bestellen? Wij doen u graag een passend voorstel. Neem contact op met onze telefonische verkoop via 076-5873750, of stuur ons een bericht via het onderstaande contactformulier.
Om online een bestelling te plaatsen heeft u een zakelijk account nodig. Met een zakelijk account kunt u online eenvoudig, veilig en snel bestellen. Stel uw order samen, bekijk uw nettoprijzen en doorloop de bestelprocedure. Een account kunt u hier aanvragen.
U kunt uw bestelling afronden door veilig te betalen met iDEAL of bankoverschrijving. Na overleg met ons kunt u op uw zakelijk account bestellingen eventueel ook op rekening plaatsen. Voor onze Belgische klanten behoort Bancontact ook tot de betaalmogelijkheden.
Nee, Staalimex is een groothandel en levert enkel en alleen aan bedrijven en niet aan particulieren.

Zakelijk?

Nee, we hebben geen kortingen voor zakelijke klanten. Bij ons moederbedrijf Staalimex kun je wel terecht. Als je daar een account aan maakt heb je als branchegerelateerd bedrijf recht op korting. Hier kun je op basis van je KvK nummer of BTW-nummer een account aanmaken.
Bij HOMEWORQ kun je helaas niet op rekening bestellen. Indien je graag achteraf betaalt kun je voor Klarna kiezen bij de betaalmethoden.

Levering

Wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt gehad van ons is het waarschijnlijk nog mogelijk om jouw afleveradres te wijzigen. Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Als je al wel een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig je je adres via ‘bezorging wijzigen’ in de Track en Trace van PostNL. Als je pakketje al te ver in het bezorgproces is, kan dit helaas niet meer, ook niet via de klantenservice.
Ja. Geef tijdens je bestelling aan dat je je pakketje wilt ophalen bij een PostNL-punt. Kies vervolgens het PostNL-punt bij jou in de buurt. Nadat je je bestelling hebt afgerekend, kan je het normaal gesproken de eerstvolgende werkdag vanaf 16.00 uur ophalen. Je bestelling ligt voor je klaar tot 7 dagen na de aangegeven ophaaldatum. Bestellingen die bij ons retour komen omdat deze niet zijn afgehaald bij een PostNL afhaallocatie crediteren we minus € 5,95 retourkosten.
Ja, dit is mogelijk. Bij het kiezen van de verzendmethode kun je kiezen voor een geschikt aflevermoment. Bij PostNL heb je de keuze voor een standaard levering tussen 9.00-18.00 uur of een avondlevering tussen 18.00-22.00 uur. Bij langere producten versturen we het met DGL en hierbij kun je kiezen voor een gewenste doordeweekse bezorgdag.

Betalen

Het is mogelijk om te betalen met iDeal, Bancontact, Mastercard of Visa. Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving van Multisafepay. Je kunt daarnaast ook kiezen om je bestelling achteraf of in termijnen te betalen met Klarna.
Wanneer je een beroep doet op je herroepingsrecht of je klacht is gegrond, storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug. Voor meer informatie bekijk je de pagina Retourneren.
Ja, dat kan! Kies dan bij het afrekenen voor de betaalmethode Klarna. Je kunt via Klarna ook kiezen om het bedrag in termijnen te betalen.
Natuurlijk! Je kunt per mail contact opnemen met onze klantenservice. Vergeet daarbij je ordernummer niet te vermelden. Wij sturen de factuur vervolgens zo snel mogelijk per e-mail toe.

Retourneren

Je kunt je retour gemakkelijk zelf aanmelden via ons retourportaal. Aan de hand van je ordernummer en je e-mailadres kun je jouw bestelling eenvoudig opzoeken en vervolgens aangeven welke producten je van die bestelling precies terug wil sturen. Je ontvangt vervolgens de informatie en het adres om jouw bestelling retour te sturen.
Nee, je kan jouw product niet ruilen. Wil je toch een ander product? Retourneer jouw product dan via ons retourportaal en maak vervolgens een nieuwe bestelling voor het nieuwe product.
Wanneer je een beroep doet op je herroepingsrecht of je klacht is gegrond, storten wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terug.

Garantie

Bij alle producten staat de garantie vermeld. Voor de meeste geldt een garantietermijn van 2 jaar, maar voor enkele producten is dat 1 jaar. Gebruiksslijtage valt uiteraard niet onder de garantie.
Neem dan direct contact met ons op. In overleg sturen we een vervangend product en nemen we het beschadigde product retour. Voor meer informatie bekijk je op de pagina Retourneren.
Neem dan contact met ons op. Indien het een productfout betreft sturen we je een vervangend product toe. Gebruiksslijtage valt uiteraard niet onder de garantie.

Bestellen

Plaats je producten in je winkelwagen via de bestelknop op de productpagina.
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de €99,- is de verzending binnen Nederland gratis (m.u.v. lengtemateriaal / producten langer dan 1,75m). Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €5,95 voor Nederland en in België zijn de verzendkosten te allen tijde €9,95. Voor een Avondlevering in Nederland worden meerkosten berekend van €2,-. Enkele producten zijn te lang om door PostNL te laten bezorgen. Deze producten worden met onze zakelijke vervoerder DGL geleverd. De verzendkosten van lengtemateriaal voor Nederland zijn €20,- of gratis bij een orderwaarde boven de €300,-. Voor België zijn de verzendkosten van lengtemateriaal €29,95.
Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief BTW.
Ja, dat kan, maar dit geldt enkel voor zakelijke bestellingen. Als je een geldig BTW-nummer hebt, kun je deze invullen bij het afrekenen. Vervolgens komt de BTW te vervallen.
Loading...
neonlines-configurator.product-box.upload-text